|
Obiectivul general
al proiectului: a fost să dezvolte competenţe în domeniul
antreprenoriatului (pentru creştere şi strategic) şi să promoveze o
cultură antreprenorială, schimbul de bune practici şi parteneriatul în
rândul a 1.600 de manageri, angajaţi şi întreprinzători din peste 300 de
IMM-uri având obiective de creştere şi activităţi în domeniile:
producţie industrială, TIC, servicii cu valoare adăugată mare, turism.
Proiectul a fost realizat în parteneriat cu Alianţa Confederaţiilor
Patronale din România - ACPR.
Rezultate asteptate: - Realizarea a 4 cercetări socio-economice care să
identifice bariere şi oportunităţi pentru dezvoltarea afacerilor
existente şi iniţierea unora noi în domeniile de activitate: producţie
industrială, TIC, servicii cu valoare adăugată mare, turism.
- Dezvoltarea a 4 Centre Regionale în oraşele Timişoara, Cluj Napoca,
Constanţa, Braşov care să acorde servicii de formare în domeniul
antreprenoriatului pentru 1.600 de manageri, angajaţi şi întreprinzători
din IMM-uri.
- Realizarea a 7 seminarii regionale în cadrul cărora să se promoveze
cultura „antreprenoriatului pentru creştere”, schimbul de bune practici
şi parteneriatul în rândul a 300 de întreprinzători, manageri şi
angajaţi din IMM-uri.
Susţinerea de seminarii pentru 1.600 de manageri, angajaţi şi
întreprinzători din IMM-uri pe tematici
Rezultate obţinute în cadrul proiectului sunt:
- 325 de manageri, angajaţi şi întreprinzători din IMM-uri informaţi
despre:
o Antreprenoriatul de creştere în contextul economic actual;
o Condiţii economice şi cum poate fi de ajutor unui
antreprenor înscrierea la o asociaţie patronală;
o Rezultatele primului studiu socio-economic realizat în România pe tema
„Antreprenoriat şi management în întreprinderi” realizat de Ascendis
Consulting în colaborare cu Gallup Organization România în perioada
aprilie-mai 2009;
o Păstrarea clienţilor de către un IMM şi obţinerea de performanţă.
- peste 1.800 de manageri, angajaţi şi întreprinzători din IMM-uri
formaţi în cadrul a 2 module de formare, primul pe tema „Procesul de
dezvoltare a unui IMM” şi cel de-al 2-lea la alegere dintre modulele:
„Managementul relaţiilor cu clienţii”, „Managementul culturii
organizaţionale”, „Managementul resurselor umane”, „Managementul
obiectivelor şi al performanţei”. |